Ons jaarlijks banket

Het banket! De jaarlijkse culinaire traditie bij Compagnie Emmaüs!
Datum: 20 november 2016

Al sinds jaar en dag wordt er bij ons rond deze periode een banket georganiseerd. En niet zomaar een banket. Dit maal is allereerst een hoogstaande culinaire beleving. Daarnaast maakt u kennis met een deel van de dovengemeenschap en hun cultuur. Bovendien is het banket een goede gelegenheid om met geliefden en vrienden in een gezellige sfeer te eten. Tenslotte, en wellicht de belangrijkste reden: door uw komst toont u uw goed hart. Ongeveer 15% van de entreeprijs komt ten goede aan onze instelling, en dan met name aan voorzieningen voor de bewoners. Compagnie Emmaüs is een kleine organisatie, die een snelle ontwikkeling doormaakt naar een meer marktgerichte strategie. Dat moet op den duur leiden tot een betere werking en (nog) betere zorg. Met uw bijdrage kunnen we onze bewoners en cliënten beter ondersteunen en begeleiden op allerlei vlakken.

De dag vangt omstreeks 11:00 uur aan met een eucharistieviering in de Sint Lievenskerk in Ledeberg (Gent). Daarbij gedenken wij mensen, horend en niet horend, waarvan wij het voorbije jaar afscheid moesten nemen. Na de dienst bent u welkom in ons centrum aan de Van den Heckstraat 43. We nemen eerst een aperitief, wat tevens het startsignaal is voor een hele fijne, lekkere en warme middag(maaltijd).

Het menu:

• Aperitief met hapjes
  • Erwtensoep met munt en spek
  • Tartaar van verse mosselen met huisbereide gemarineerde zalm van groene thee
  • Eendenborst met appels, kroketjes, witloof en een slaatje van rode biet, prei en walnoten
  • Kruidige wortelsalade met sinaasappelsorbet
  • Koffie met versnaperingen

Prijs: 50 euro (drank niet inbegrepen)
Info en inschrijven: info@dovencentrum-emmaus.be

Bewoners, cliënten en personeel zouden verheugd zijn mocht u, met of zonder gezelschap, komen genieten van een overheerlijk banket! Tot dan!