Jaarlijks Emmaüsbanket

Uitnodiging: eet mee!

Zondag 19 november 2017 gooien we vanaf 12u30 de deuren van Compagnie Emmaüs opnieuw open voor het jaarlijkse banket.

mes-en-vork.jpg

Het is inmiddels een gesmaakte traditie om vrienden en sympathisanten van heinde en verre uit te nodigen, om tezamen met ons aan tafel aan te schuiven en te genieten van een overheerlijk feestmaal. Zoals steeds is het menu ook dit jaar om duimen en vingers van af te likken.

Om de honger wat aan te wakkeren krijgt iedereen een aperitiefje aangeboden, waarna als voorgerecht een pompoensoep met groentechips zal worden geserveerd. Als hoofdgerecht zal een ragout van everzwijn op de borden worden getoverd, voorzien van een appeltje uit de oven, met veenbessen, kroketjes en witloofsalade. Als spreekwoordelijke kers op de taart volgt een dessert van mascarpone met advocaat en speculaas, om uiteindelijk af te sluiten met koffie/thee en versnaperingen.

Door de benen onder onze feesttafel te schuiven steunt u onze werking én steekt u onze bewoners met uw aanwezigheid een hart onder de riem. Om nog te zwijgen van de culinaire verwennerij die u zichzelf cadeau zal doen door uw aanwezigheid.

Het steunen van onze werking zal letterlijk en figuurlijk een fijne nasmaak achterlaten én zal hopelijk smaken naar meer.

Praktisch

Het feestmaal wordt u aangeboden voor de prijs van 42,00 euro.

Inschrijven voor het Emmaüsbanket kan tot 14 november 2017 via ons e-mailadres info@dovencentrum-emmaus.be of door ons het ingevulde inschrijvingsformulier tijdig terug te bezorgen. Het bedrag van 42,00 euro dient eveneens uiterlijk 14 november 2017 te worden gestort op het rekeningnummer BE65 4469 6267 2196 met als mededeling Emmaüsbanket 2017.

We hopen op een talrijke opkomst en kijken er alvast naar uit!