Reportage Zuidactie 2014

handen uit de mouwen!

Velen onder jullie hebben ongetwijfeld reeds gehoord over de uitbouw van het dovencentrum van de Broeders van LIefde in Rumonge (Tanzania). Compagnie Emmaüs is door de vrijwillige inzet van onze medewerker Wilfried De Graef nauw verbonden met dit project, dat kon worden uitgebouwd dankzij de Zuidactie campagne van Fracarita Belgium uit 2014 "Ik blijf niet doof voor Rumonge".

In opdracht van het Belgische ministerie voor Ontwikkelingssamenwerking maakte het productiehuis Tamara Swing recent enkele reportages over het werk dat Wilfried, zijn echtgenote en een andere vrijwilligster ter plaatse realiseren. De reportagereeks, met de passende naam "Handen uit de mouwen", bevat mooie en dikwijls aangrijpende beelden, gespreid over 5 korte afleveringen.

Wil je weten wat er dankzij jouw inzet voor de Zuidactie aan het groeien en bloeien is bij de Tanzaniaanse doven? Of ben je eenvoudigweg geïnteresseerd om van naderbij kennis te maken met dit mooie project? Bekijk dan zeker de korte afleveringen via deze link. Deze reportage moet je gezien hebben!

Voel je ook vrij om het Facebookbericht over Handen uit de mouwen met je vrienden en familie te delen en hun op deze wijze te informeren over de mooie resultaten van de Zuidactie van 2014!

Zelf een steentje bijdragen

Wil je na het zien van de reportages het fijne project in Rumonge steunen? Dat kan!

Door een milde gift van 60,00 euro kunnen we twee doven elk een gebarentaalwoordenboek schenken. Voor elke gift vanaf 40,00 euro ontvang je bovendien een fiscaal attest, zodat de reële kostprijs (na belastingsvoordeel) nog beperkter is. Elke bijdrage is welkom op het rekeningnummer van FRACARITA BELGIUM, zijnde BE51 4459 6281 2162, met vermelding van de mededeling "Rumonge Kigoma".

Een kleine moeite voor een wereld van verschil!