De 49e editie van het Palingfestival - speciale editie

Exact drie jaar geleden plaatsten we op onze website voor het laatst een bericht over de 48e editie van het Palingfestival te Mariekerke. We hoeven u niet uit te leggen wat er sedertdien gebeurd is. Het is dan ook met veel plezier dat wij vandaag —eindelijk— de 49e editie van het vermaarde palingfestijn aankondigen!

palingfestival2022.jpg

De basis-ingrediënten zijn na al die jaren nog steeds ongewijzigd: in het pinksterweekend van 4, 5 en 6 juni 2022 zal de VZW Palingfestival Mariekerke opnieuw paling in het groen (naar origineel Mariekerks recept) serveren, waarbij de opbrengst geheel ten goede komt aan verscheidende caritatieve en socio-culturele initiatieven.

En voor de mensen die niet zo verlekkerd zijn op paling, worden opnieuw warme balletjes met kriekjes klaargemaakt! Er is wel één grote verandering: dit jaar: er wordt uitsluitend een afhaal-editie georganiseerd. Bestel uw portie paling (of balletjes) via de website (klik hier) en kom uw bestelling afhalen bij ons in Compagnie Emmaüs (of op een andere locatie naar keuze). Bedankt om met uw bestelling Compagnie Emmaüs te steunen!